Service Level Agreements.

Vi forpligter os til at levere en uovertruffen webhosting oplevelse. De følgende SLA’er beskriver vores løfter til dig, når noget går galt, eller når du har brug for vores hjælp.

Alle produkt forlængelses anmodninger skal anmodes om inden for syv (7) dage efter hændelsen der bryder SLA, der sker via en ticket til vores bogholderi.

Vi henviser til vores interne overvågningssystemer ved udstedelse af produkt forlængelse. Desværre kan vi ikke udstede forlængelser baseret på tredjeparts oppetids monitorer opsat af vores kunder.

Support SLA.

Alle tjenester.

Skulle du have brug for at kontakte os, beskriver vores support SLA den maksimale ventetid for hver produkt. Hvis vi ikke svarer på din ticket eller efterfølgende svarer inden for nedenstående tidsrammer, har du ret til at kræve en (1) måneds forlængelse af produktet du henvender dig omkring pr kalendermåned. Denne SLA gælder ikke for salgs forespørgsler eller for ikke-kunder.

Support SLA tabel
ProduktSLA typeTilgængelighedReaktionstid
Webhotel EssentialBegrænset SupportHverdage 9:00 – 17:0032 timer
Webhotel EconomyNormal Support
Hverdage 9:00 – 17:0016 timer
Webhotel BusinessPrioriteret SupportHverdage 9:00 – 17:008 timer

På trods af de ovennævnte reaktionstider, bliver der ofte svaret meget hurtigere. Vores definition af et svar er når vi sender dig svaret på dit spørgsmål eller en besked om at vi har igangsat arbejdet med sagen.

Oppetid SLA.

Webhoteller.

Denne SLA gælder webhotellerne: Essential, Economy og Business og dækker kun uplanlagte nedetider i forbindelse med hardware-, software- eller netværksproblemer. Denne SLA gælder ikke, når tjenesten er blevet gjort utilgængelig på grund af angreb, kundefejl eller på anden måde uden for vores kontrol. Oppetiden bestemmes over en 30-dages løbende tidsperiode.

Bemærk at oppetids garantien kun gælder for serverens oppetid, ikke individuelle hjemmesider og domæner.

Oppetid tabel
Webhotel typerOppetidsgarantiMax nedetid per månedKompensation og type
Webhotel Essential99,90%43m 49,70sJa, forlængelse af abonnement
Webhotel Economy99,92%35m 03,80sJa, forlængelse af abonnement
Webhotel Business99,95%
21m 54,90sJa, forlængelse af abonnement
Kompensations tabel
Oppetid Essential kompensation Economy kompensationBusiness kompensation
mindre end 99,95%IngenIngen1 måneds forlængelse
mindre end 99,92%Ingen1 måneds forlængelse1 måneds forlængelse
mindre end 99,90%1 måneds forlængelse1 måneds forlængelse1 måneds forlængelse
mindre end 99,80%1 måneds forlængelse1 måneds forlængelse2 måneder forlængelse
mindre end 99,70%1 måneds forlængelse2 måneder forlængelse2 måneder forlængelse
mindre end 99,60%2 måneder forlængelse2 måneder forlængelse3 måneders forlængelse
mindre end 99,50%2 måneder forlængelse3 måneder forlængelse3 måneders forlængelse
mindre end 99,40%3 måneders forlængelse3 måneder forlængelse4 måneder forlængelse
mindre end 99,30%3 måneders forlængelse4 måneder forlængelse4 måneder forlængelse
mindre end 99,20%4 måneder forlængelse4 måneder forlængelse5 måneder forlængelse
mindre end 99,10%4 måneder forlængelse5 måneder forlængelse5 måneder forlængelse
mindre end 99%5 måneder forlængelse5 måneder forlængelse6 måneders forlængelse

Outsourcing SLA.

Denne SLA gælder for Server outsourcing og dækker kun uplanlagt nedetid i forbindelse med hardware-, software- eller netværksproblemer. Denne SLA gælder ikke, når tjenesten er blevet gjort utilgængelig på grund af angreb, kundefejl eller på anden måde uden for vores kontrol. Oppetiden bestemmes over en 30-dages løbende tidsperiode.

SLATilgængelighedReaktionstid
Begrænset SupportHverdage 9:00 – 17:0024 timer
Normal Support
Hverdage 9:00 – 17:0012 timer
Prioriteret SupportHverdage 9:00 – 22:00 og weekender 9:00 – 22:008 timer

Backup SLA.

Vi vil gøre alt for at sikre, at serverne sikkerhedskopieres korrekt og til tiden. For alle webhotellerne er dette hver 24. time med mindst 14 genoprettelige sikkerhedskopier for hver tjeneste. Hvis vi ikke overholder dette løfte, har du ret til at kræve en (1) måneds forlængelse af produktet pr kalendermåned.

Selvom vi vil gør vores bedste for at sikre, at backuppen er tilgængelig og komplet, anbefaler vi altid, at du også tager dine egne sikkerhedskopier så er du aller bedst stillet i forhold til det utænkelige.

Webhoteller.

Server outsourcing.